استراژي خروج و بهترين روش شناسايي سود در بورس
هيچ كدام از ما به اطلاعات آينده دسترسي نداريم. ما فقط كمي مي توانيم متغيرها را پيش بيني كنيم، آن هم متعيرهاي كلان.
فئات |
سرمايه گذاري، بورس،معاملات
چرا در بورس صبر نمي‌كنيم؟
اصولا ما در بازارهاي مالي كم طاقت هستيم! بر خلاف ديگر سرمايه گذاري هاي ما
فئات |
سرمايه گذاري، بورس،معاملات
چرا سود نمي كنيم؟
اكثريت افراد تازه وارد به دنبال كشف راههايي براي كسب سود از بورس هستند ، همواره سعي در پيروي از ساير معامله گران دارند و يا به دنبال اطلاعات نهاني هستند، مرتب در حال جستجوي اينترنت و شبكه هاي اجتماعي هستند تا اطلاعاتي را بدست اورند كه ديگران نمي دانند، در واقع آنها در جستجوي "يك ميان بُر براي رسيدن به سود" هستند.
فئات |
سرمايه گذاري، بورس،معاملات
آموزش تابلو خواني در بورس – مقدماتي
در اين بخش به آموزش مقدماتي تابلو خواني در بورس مي‌پردازيم كه شامل مطالب زير است:
معرفي تابلوي معاملاتي يك سهم
آموزش دسترسي به تابلوي نمادهاي بورسي
معرفي اجزاي موجود در تابلوي اصلي نمادهاي بورسي
اطلاعات تكميلي درباره هر كدام از اجزاي تابلوي معاملاتي و كاربردهاي ‌آنها

فئات |
سرمايه گذاري، بورس،معاملات
استراتژي معاملاتي
استراتژي معاملاتي، يكي از اصلي ترين پيش نيازهاي معاملاتي ماست.
فئات |
استراتژي، معاملات، سرمايه گذاري
صندوق سرمايه گذاري با سود ثابت

صندوق سرمايه گذاري هاي مختلفي در بازار بورس وجود دارد، كه هر يك از آنها عملكرد متفاوتي دارند. يكي از اين صندوق ها، صندوق با درآمد ثابت مي باشد كه براي سهامداران كم ريسك مناسب است. يعني افرادي كه در اين صندوق ها سرمايه گذاري مي كنند، با كمترين ريسك به سود خوبي دست مي يابند.

فئات |
صندوق سرمايه گذاري,صندوق سرمايه گذاري با درآمد ثابت,بازار بورس,سرمايه گذاري در بورس,صندوق بورسي
آموزش بورس پيشرفته

آموزش بورس به سرمايه گذاران ابزار لازم جهت تجزيه و تحليل بورس، سهام شركتها و تهيه استراتژي سرمايه گذاري را مي دهد. انواع تحليل هاي پيشرفته و مباحث مهمي مانند حد ضرر و زيان، نوسان گيري و نسبت P/E به شما آگاهي لازم براي سرمايه گذاري را خواهد داد.

فئات |
بورس,آموزش بورس پيشرفته,دوره هاي آموزش بورس,آموزش بورس به زبان ساده,آشنايي با بورس,آموزش گام به گام بورس
عرضه اوليه چيست؟

عرضه اوليه عمومي، فرآيندي است كه طي آن شركت از يك حالت خصوصي به نوع دولتي تبديل مي شود. همانطور كه از نام آن پيداست، IPO، اولين شانس عموم مردم براي سرمايه‌گذاري در يك شركت خصوصي است. در اين مقاله با ما همراه باشيد تا با عرضه اوليه سهام و مزايا و معايب آن بيشتر آشنا شويد.

فئات |
عرضه اوليه سهام,عرضه اوليه عمومي,IPO,معايب عرضه اوليه,مزاياي عرضه اوليه در بورس,نحوه توزيع عرضه اوليه,عرضه اوليه در بورس
شاخص بورس به زبان ساده

شاخص بورس در واقع نشان دهنده وضعيت بورس در يك بازه زماني مشخص است. از طريق اين شاخص افرادي كه قصد سرمايه گذاري در بورس دارند وضعيت دارايي خود را كنترل مي كنند تا متحمل ضرر و زيان نشوند. البته شاخص بورس انواع مختلفي دارد و نكاتي كه در بررسي بايد به آن توجه كرد.

فئات |
شاخص بورس,شاخص بورس چيست,آموزش شاخص بورس,شاخص كل بورس,افت شاخص بورس,آشنايي با شاخص بورس
كارمزد سبدگرداني چقدر است؟

بازار بورس و اوراق بهادار متشكل از سهام شركت هاي خصوصي و دولتي مي باشد كه طبق قوانين مشخصي اين سهام روزانه در بين سهامداران خريد و فروش مي شوند. افرادي كه وجوه مازاد دارند و به دنبال بازاري براي سرمايه گذاري هستند مي توانند از مزاياي بورس بهره مند شوند. اما عدم آشنايي با اين بازار و شيوه هاي انجام معاملات و استراتژي هاي كمك كننده باعث مي شود كه بيشتر افراد به دنياي سرمايه ورود نكنند و نتوانند ارزش پول خود را حفظ كنند. راهكاري كه براي اين افراد پيشنهاد مي شود، استفاده از خدمات سبدگرداني است. در سبدگرداني شما مديريت دارايي خود را به شركت ها و كارگزاري هايي مي دهيد كه در اين كار خبره هستند و فعاليت آن ها دقيقا حول و حوش مديريت پرتفو سهام مي باشد‌. اما شايد سوالي كه براي بيشتر كاربران پيش بياييد اين باشد كه كارمزد سبدگردان چقدر است و آيا مقدار مشخصي براي اين كار وجود دارد؟ به طور كلي مقدار كارمزد بر اساس قوانين و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار تعيين مي شود و بر اساس اين قوانين و با توجه به سياست هاي سرمايه گذاري شركت و همچنين سياست هاي سرمايه گذار متفاوت مي باشد.

فئات |
كارمزد سبدگرداني، موارد تاثير گذار در كارمزد سبدگرداني، سبدگرداني، سود سبدگرداني، آشنايي با سبدگرداني در بورس، سبدگردان، سبدگرداني در بورس، خدمات سبدگرداني
" سابق ۱ صفحة ۲ من عند ۷ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ التالي "