تريگر چه كاربردي در تحليل تكنيكال دارد؟

براي اينكه سرمايه گذار بتواند از خدمات شركت‌هاي سبدگردان استفاده كند در ابتدا بايد قراردادي را با آن شركت، منعقد نمايد كه به آن قرارداد سبد گرداني گفته مي‌شود.
اين قرار داد شامل بندهايي از قبيل موضوع قرارداد، مدت زمان آن، نحوه حل اختلاف، شرايط فسخ قرارداد و...است كه در كليه قراردادها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. هم‌چنين اين قرارداد حاوي مفادي است كه موضوعات اختصاصي سبدگرداني را در بر مي‌گيرد. از جمله اين مفاد مي‌توان ميزان سرمايه سرمايه گذار يا آورده سرمايه گذار، تعيين ميزان كارمزد سبدگردان و هزينه‌هاي سبدگرداني، گزارش دهي و.. را نام برد. در ادامه به توضيح مختصر اين بندها مي‌پردازيم.

فئات
تحليل تكنيكال، تحليل تكنيكال قيمت سهام، تريگر و تحليل تكنيكال، تريگر، تحليل تكنيكال بورس، كارگزاري بانك آينده، تريگر در بورس
انواع نمودار در تحليل تكنيكال بورس

تحليل تكنيكال از آن دسته از تحليل‌هايي است كه به وسيله آن مي‌توان نتيجه‌گيري خوب و حدودا دقيقي در خصوص خريد سهام‌ در بورس كرد. اين تحليل روش‌هاي مختلفي دارد و بايد به خوبي با زير و بم آن آشنا شد تا تحليل دقيقي باشد. در اين مطلب با انواع نمودار در تحليل تكنيكال آشنا خواهيم شد و به طور كلي مي‌توان گفت به سه دسته نمودار ميله‌اي، خطي و شمعي دسته‌بندي مي‌شوند كه معامله‌گران و تحليل‌كنندگان بورس با توجه به توانايي و ميزان آشنايي خود با آنها از اين موارد استفاده مي‌كنند.

فئات
نمودارهاي تحليل تكنيكال بورس، انواع نمودار در تحليل تكنيكال، كارگزاري بانك آينده، نمودار شمعي در تحليل تكنيكال، نمودار ميله‌اي تحليل تكنيكال، نمودار خطي تحليل تكنيكال، آشنايي با تحليل تكنيكال
تحليل بنيادي چه تاثيري در معاملات دارد؟

يكي از شيوه‌هاي سرمايه گذاري كه امروزه بسيار مورد توجه سرمايه گذاران قرار گرفته است سرمايه گذاري در بورس است. اين نوع از سرمايه گذاري نيز مانند ديگر روش‌هاي سرمايه گذاري به افزايش دارايي و سود، منجر مي‌گردد. اما براي اينكه سرمايه گذاران بتوانند به ميزان سوددهي مورد نظر دست يابند لازم است از بعضي اصول و اطلاعات كافي در اين زمينه برخوردار باشند تا از طريق آن بتوانند وضعيت سهام و بازار را به درستي ارزيابي نمايند تا نتيجه آن را در معاملاتشان به كار گيرند.

فئات
تحليل بنيادي، تاثير تحليل بنيادي بر معاملات بورس، كارگزاري بانك آينده، مفهوم تحليل بنيادي، تحليل بنيادي بورس چيست
صندوق سرمايه گذاري سود آور است؟

صندوق سرمايه گذاري توسط كارگزاران رسمي بورس، تاسيس مي‌شود. اين صندوق‌ها تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار، به فعاليت مشغول هستند. بسياري از سرمايه گذاران مايل هستند تا به سرمايه گذاري در اين صندوق‌ها اقدام كنند و سرمايه‌شان را در اختيار مديران اين صندوق‌ها بگذارند.

فئات
صندوق سرمايه گذاري، انواع صندوق سرمايه گذاري، سرمايه گذاري در بورس، كارگزاري بانك آينده
بهترين عرضه اوليه در بورس چه عرضه‌اي بوده است؟
عرضه اوليه به مواقعي گفته مي‌شود كه شركت‌هايي براي اولين بار وارد بازار سرمايه شده‌اند. بنابراين سرمايه‌گذاراني كه به تازگي وارد بورس سرمايه شده‌اند مي‌توانند اين عرضه‌ها را خريداري نمايند.
به طور كلي عرضه‌هاي اوليه در بورس، به دليل اينكه قيمتي كم‌تر از قيمت واقعي خود دارند با استقبال سرمايه‌گذاران مواجه مي‌شوند. در اين ميان بعضي از شركت‌ها توانسته‌اند گوي سبقت را از رقباي خود بربايند و در جايگاه بالاتري نسبت به آنان بايستند. در اين مقاله قصد داريم بهترين عرضه‌هاي اوليه دربورس امسال را معرفي نماييم.
فئات
عرضه اوليه، بهترين عرضه هاي اوليه، كارگزاري بانك آينده، عرضه اوليه بخريم؟، عرضه اوليه بورس، خريد عرضه اوليه بورس
عرضه اوليه در بورس بخريم يا نه؟

با رونق گرفتن بازار بورس و ورود سهامداران به اين بازار، استفاده از كلمات تخصصي مثل سهام "عرضه اوليه" و تاكيد بر خريد اين نوع سهام به وفور شنيده مي‌شود. اين مسئله كه سهام عرضه اوليه چيست؟ آيا واقعا اين سهام سوددهي دارد و چه زماني بايد سهام عرضه اوليه خريداري شود نكاتي است كه در اين مقاله به آنها خواهيم پرداخت.

فئات
عرضه اوليه چيست؟، عرضه اوليه سهام، مزاياي عرضه اوليه، كارگزاري بانك آينده، آموزش خريد عرضه اوليه
پايين آمدن شاخص بورس چه تاثيري در سرمايه دارد؟

حتما شما هم تا كنون در اخبار و روزنامه‌ها  كلمه " شاخص بورس" را شنيده‌ايد. اين كلمه و بخش ديگري از كلمات به كار رفته در بورس كاملا تخصصي هستند و ارزيابي آنها نيازمند به داشتن اطلاعات دقيقي در اين زمينه است. به طور مثال صحبت از پايين آمدن شاخص بورس يا بالا رفتن آن است، اين كه اين كلمه دقيقا چه معنايي دارد و چه نقشي در افزايش يا كاهش سرمايه ايفا مي‌كند، موضوعي است كه در اين مقاله كوتاه به آن خواهيم پرداخت.

فئات
آشنايي با شاخص هاي بورس، پايين آمدن شاخص بورس، شاخص قيمت، شاخص كل بورس، كارگزاري بانك آينده، تاثير شاخص بورس بر ميزان سرمايه
سرمايه گذاري در بورس بهتر است يا خريد طلا؟

افراد مختلف براي سرمايه گذاري و كسب سود بيشتر بازارهاي مختلفي را در نظر مي‌گيرند. از جمله اين بازارها مي‌توان بازار بورس، طلا، سكه، مسكن و ارز را نام برد. يكي از بازارهاي مناسب براي سرمايه گذاري،  بورس و ديگري بازار طلا است كه در اين مقاله به بررسي اين دو بازار و مزايا و معايب هر يك، مي‌پردازيم.

فئات
سرمايه گذاري در بورس، خريد طلا براي سرمايه گذاري، معايب خريد طلا، كارگزاري بانك آينده، مزاياي سرمايه گذاري در بورس
كارگزاري خوب بورس چه كارگزاري است؟

افرادي كه وارد بازار سرمايه مي‌شوند و مي‌خواهند در اين بازار به خريد و فروش سهام و يا اوراق بهادار بپردازند بايد از بين شركت‌هاي كارگزاري موجود در كشور (كه بيش از صد كارگزاي هستند)، يك كارگزاري را انتخاب كنند. انجام اين كار يعني انتخاب يك كارگزاري بورس، براي هرگونه فعاليتي در اين بازار لازم است. چرا كه خريد و فروش سهام و هر گونه نقل و انتقال سرمايه بايد از طريق كارگزاري انجام شود. براي انتخاب يك كارگزاري مناسب و خوب، روش‌هايي وجود دارد. از جمله  اين روش‌ها توجه كردن به ويژگي‌هاي يك كارگزاري و نحوه انجام خدمات توسط اين شركت است كه مي‌تواند ما را در راستاي انتخاب كارگزاري خوب، ياري كند.
در اين مقاله سعي داريم به چند نمونه از خدمات كارگزاي خوب بورس، بپردازيم تا انتخاب از بين كارگزاري‌ها ساده ‌تر باشد.

فئات
كارگزاري خوب، بهترين كارگزاري خوب كجاست، كارگزاري بانك آينده، سرمايه گذاري در بورس ،انتخاب بهترين كارگزاري بورس
بالا رفتن شاخص بورس چه تاثيري روي سرمايه گذاري دارد؟

يكي از مفاهيم بسيار مهم در زمينه بورس و بازار سرمايه، مفهوم شاخص است. شاخص‌هاي بورس، ملاك‌هايي هستند كه كه با تحليل آن‌ها وضعيت گذشته و حال بورس، مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد و در مورد آينده اين بازار، پيش بيني مي‌شود. بنابراين نوسانات اين شاخص‌ها و به عبارتي بالا و پايين رفتن ميزان آن‌ها، نقش زيادي در تصميم گيري سرمايه گذاران ايفا مي‌نمايد. سرمايه گذاران معمولا با استناد به اين افت و خيزها سرمايه خود را به بورس وارد يا از آن خارج مي‌كنند.
شاخص‌هاي بورس، انواع مختلفي دارند كه هر يك، وضعيتي را مورد بررسي قرار مي‌دهند. يكي از مهم‌ترين اين شاخص‌ها شاخص كل بورس است. اين شاخص، سهم قيمت و سود سهام يك شركت را مورد بررسي قرار مي‌دهد. به عبارتي اثرگذاري قيمت بر سرمايه گذاري و سود حاصل از آن را با اين شاخص مي‌توان مورد سنجش و ارزيابي قرار داد. اما در اين زمينه نكاتي وجود دارد كه توجه به آن ضروري است.

فئات
شاخص بورس، نوسان، مزاياي سرمايه گذاري در بورس، سود سرمايه گذاري در بورس، كارگزاري بانك آينده، سهام عدالت، آشنايي با مفهوم شاخص
" سابق ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ صفحة ۶ من عند ۷ ۷ التالي "