تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
کارگزاری بانک آینده|وبلاگ|مشاهده پست وبلاگ

چرا سود نمی کنیم؟

چرا سود نمی کنیم؟
اکثریت افراد تازه وارد به دنبال کشف راههایی برای کسب سود از بورس هستند ، همواره سعی در پیروی از سایر معامله گران دارند و یا به دنبال اطلاعات نهانی هستند، مرتب در حال جستجوی اینترنت و شبکه های اجتماعی هستند تا اطلاعاتی را بدست اورند که دیگران نمی دانند، در واقع آنها در جستجوی "یک میان بُر برای رسیدن به سود" هستند.
مثالی در بازارهای مالی وجود دارد با این مضمون: شما برای بدبخت شدن به دو چیز نیاز دارید: "اطلاعات نهانی و پول"
در واقع در بازارهای مالی، برای افراد عام، چیزی به نام اطلاعات نهانی وجود ندارد، اطلاعاتی که در اختیار شماست احتمالا در اختیار صدها و یا هزاران نفر دیگر است و خیلی قبل تر مورد استفاده قرار گرفته است!هر چقدر بیشتر به دنبال میان بر باشید، احتمال بازنده شدن شما در بورس بیشتر است.
  پس راه کسب سود در بورس چیست؟
پاسخ مثل همیشه ساده است:
 الف :تنها راه سود کردن در بورس، ضرر نکردن است!
ب : در واقع برای سود کردن در بورس باید بلد باشید که ضرر نکنید!
ضرر نکردن یعنی:
۱. پیرو شایعات نباشیم : هیچ اطلاعات نهانی در فضای مجازی بورس وجود ندارد، هر اطلاعاتی در فضای مجازی دست به دست می شود یا دروغ است و یا اطلاعات سوخته!
۲. روند مثبت و یا منفی یک سهم هیچ ارتباطی به ارزندگی و یا عدم ارزندگی آن ندارد : صف خرید و فروش را ملاک ارزندگی و قضاوت قرار ندهید.
۳.دنباله رو کسی نباشید : غرق در افراد نشوید، استادپروری نکنید، همه نظرات را بخوانید و بشنوید ، تحلیلها رو مرور کنید و همه آنها را وارد یک ظرف کنید، در آن ظرف خوب حلاجیشان کنید و سپس نتیجه بگیرید.
۴. کنجکاوید که بدانید آن ظرف چیست؟ آن ظرف "استراتژی معاملاتی"شماست.
۵. خب می پرسید استراتژی را چگونه بدست آوریم؟ جواب: به سادگی! 👈آموزش+ تجربه
 شما باید بیاموزید و همزمان تجربه کنید. از زیان کردن نترسید که کلید موفقیت شماست. اگر تازه کارید مبالغ بیشتری از پولتان را صرف یادگیری وآموزش کنید و مبلغ کمتری را سرمایه گذاری کنید. قبل از اینکه وارد میدان شوید باید مجهز باشید.
از هر راهی بروید تنها به یک مقصد می رسید: "آموزش و یادگیری"
امیدوارم در اولین معامله تان ضرر کنید. اولین ضرر معمولا شما را به فکر یادگیری می اندازد. هر چقدر زودتر یادبگیرید کمتر ضرر میکنید.
  تنها راه سود کردن، ضرر نکردن است و تنها راه ضرر نکردن و یا بهتر بگویم کمتر ضرر کردن، آموزش و یادگیری و ساختن استراتژی معاملاتی است.
 

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید