تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
چهارشنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۲
سرویس : فضای مجازی
کد خبر : ۱۰۸
گزارشگر : ۲
سرویس فضای مجازی

آپدیت جدید واتساپ با امکان انتخاب والپیپر اختصاصی برای هر چت

در بروزرسانی جدید واتساپ قابلیت امکان انتخاب واپیپر اختصاصی برای هر چت فراهم می شود.

آپدیت جدید واتساپ با امکان انتخاب والپیپر اختصاصی برای هر چت

 واتساپ در این هفته بروزرسانی جدیدی را ارائه خواهد کرد که به کاربران امکان می‌دهد پس زمینه‌های اختصاصی را برای هر چت تعیین کنند. قابلیت‌های جدید واتساپ به افراد کمک می‌کند تا چت‌های مختلف را خیلی راحت‌تر شناسایی و از اشتباهات احتمالی جلوگیری کنند.

در شیوه اختصاصی سازی جدید، کاربر می‌تواند تصویر پس زمینه (یا همان والپیپر) خاص خود را برای هر یک از چت‌های گروهی یا فردی تنظیم کرده و مود و حالت دلخواه خود را به وجود آورد. این ویژگی به کاربر کمک می‌کند تا پیوسته به یاد آورد که با چه کسی در حال گفتگو است. این قابلیت همچنین به کاربر در ایجاد تجربه‌ای یکنواخت کمک می‌کند، چون ممکن است پس زمینه‌های روشن‌تر در حالت تاریک بسیار برجسته‌تر ظاهر شوند و حتی به چشمان فرد آسیب برساند. در این بروزرسانی جدید قابلیت تنظیم تصاویر پس زمینه مختلف برای حالت‌های تاریک و روشن نیز وجود دارد.

در بروزرسانی جدید تصاویر پس زمینه و استیکر‌های جدید با امکان جستجوی راحت‌تر ارائه خواهد شد. استیکر «با هم در خانه بمانیم» WHO (سازمان جهانی بهداشت) نیز از استیکر‌های جدید در این بروزرسانی است.

نسخه جدید این پیام‌رسان هم اکنون در اپ استور اپل برای دستگاه‌های مجهز به iOS وجود دارد و احتمالا تا چند روز دیگر برای دستگاه‌های اندرویدی نیز منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

تعداد بازدید : ۳۹۶
(چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹) ۱۲:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید