تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۵
سرویس : بورس کالا
کد خبر : ۱۴۹۱
گزارشگر : ۱۹۳۰
منبع: بازار سرمایه ایران(سنا)
سرویس بورس کالا
طی هفته گذشته رقم خورد؛

رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالای ایران

در هفته منتهی به ۳۰ مهر ماه یک میلیون و ۹۱۳ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۴۴ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۵ و ۱۸ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالای ایران

 

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از کالاخبر، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۴۷۹ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار یک میلیون  و ۱۱۸ تن سیمان، ۳۲۹ هزار و ۱۴۴ تن فولاد، ۶ هزار و ۷۰۰ تن مس، ۷ هزار و ۲۵۰ تن آلومینیوم، ۲۴ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۸۰ تن سولفور مولیبدن، ۱۰۰ تن روی، ۲۶ کیلو گرم شمش طلا و ۱۹ هزار تن آهن اسفنجی مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۴۲۹ هزار و ۵۶۰ تن انواع کالا به ارزش ۶۳ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۹۶ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۲۰ هزار تن قیر، ۸۱ هزار و ۹۱۳ تن مواد پلیمری، ۳۸ هزار و ۵۱ تن مواد شیمیایی، ۴۸ هزار تن لوب کات، ۳ هزار و ۴۷ تن روغن پایه، ۲ هزار و ۵۰۰ تن سلاپس واکس، ۵۷۰ تن عایق رطوبتی و ۴۰ هزار و ۱۲۰ تن گوگرد معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد معامله ۴۰۰ کیلوگرم زعفران رشته ای بود.همچنین ۴ هزار و ۴۷۹ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

تعداد بازدید : ۵۰۳
(شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰) ۱۵:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید