تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
دوشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۲
سرویس : بازار ارز
کد خبر : ۲۴۳۷
گزارشگر : ۱۹۳۰
منبع:بورس نیوز
سرویس بازار ارز

ارزش بیت کوین به کمترین رقم خود از ماه ژانویه رسید

ارزش بیت کوین روز دوشنبه به پایین‌ترین رقم خود از ماه ژانویه سقوط کرد و این در حالی است که رکود بازارهای سهام همچنان به ارزهای رمزپایه آسیب می‌زند، ارزهایی که در حال حاضر مطابق با دارایی‌های به اصطلاح پرخطر مانند سهام فناوری معامله می‌شوند.

ارزش بیت کوین به کمترین رقم خود از ماه ژانویه رسید

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، ارزش بیت کوین روز دوشنبه به پایین‌ترین رقم خود از ماه ژانویه سقوط کرد و این در حالی است که رکود بازارهای سهام همچنان به ارزهای رمزپایه آسیب می‌زند، ارزهایی که در حال حاضر مطابق با دارایی‌های به اصطلاح پرخطر مانند سهام فناوری معامله می‌شوند.

بیت کوین در معاملات صبحگاهی امروز به 33266 دلار سقوط کرد و پایین ترین سطح از ژانویه که 32951 دلار ثبت شده بود را تجربه کرد. سقوط به زیر این سطح کمترین میزان از ژوئیه سال گذشته میلادی محسوب خواهد شد.

بر اساس این گزارش، بیت کوین سپس با ثبت کاهش 1.4 درصدی، حدود 33500 دلار معامله شد.

 

مت دیب، مدیر عامل پلتفرم ارزهای رمزنگاری Stack Funds که مقر آن در سنگاپور است، گفت: فکر می‌کنم همه چیز در بازار رمز ارز هنوز به عنوان دارایی پر خطر طبقه‌بندی می‌شود، و مشابه آنچه که در نزدک دیده‌ایم، اکثر ارزهای دیجیتال در حال سقوط هستند.

شاخص بازار بورس نزدک که در زمینه فناوری فعال است، هفته گذشته 1.5 درصد سقوط کرد و تا به امروز 22 درصد از دست داده است و علت آن چشم انداز تورم در آمریکا اعلام شده که فدرال رزرو (بانک مرکزی) را مجبور به افزایش نرخ سود بانکی علیرغم کاهش رشد اقتصادی کرده است. معاملات آتی نزدک در معاملات صبح دوشنبه 0.8 درصد دیگر کاهش یافت.

دیب گفت از دیگر عوامل کاهش ارزش بیت کوین در آخر هفته نقدینگی پایین بازار رمز ارز در آخر هفته هاست و همچنین ترس کوتاه مدت از اینکه استیبل کوین الگوریتمی به نام "ترا دلار آمریکا" Terra USD می تواند پیوند خود را با دلار از دست بدهد.

استیبل کوین ها توکن های دیجیتالی هستند که با سایر دارایی های سنتی، اغلب با دلار آمریکا پیوند دارند.

اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان که زیربنای شبکه اتریوم است، روز دوشنبه به 2421 دلار سقوط کرد که پایین‌ترین قیمت از اواخر فوریه است.

تعداد بازدید : ۱۱۷
(دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۳:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید