تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
چهارشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۷
سرویس : بازار سرمایه
کد خبر : ۲۴۹۶
گزارشگر : ۱۹۳۰
منبع: بازار سرمایه ایران(سنا)
سرویس بازار سرمایه

نفت به بالاترین قیمت خود طی ۷ هفته اخیر رسید

قیمت نفت روز سه‌شنبه به بیش از ۱۱۵ دلار در هر بشکه جهش کرد که بالاترین رقم در حدود هفت هفته گذشته بود؛ این در حالی است که اتحادیه اروپا همچنان برای ممنوعیت واردات نفت روسیه که عرضه را کاهش می‌دهد، فشار می‌آورد.

نفت به بالاترین قیمت خود طی ۷ هفته اخیر رسید
 
به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از سی ان بی سی، نفت خام برنت در پایان معاملات روز گذشته با ۱.۹۷ درصد کاهش به ۱۱۱ دلار و ۹۹ سنت در هر بشکه رسید و نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) با ۱.۸۰ دلار معادل ۱.۵۸ درصد کاهش به ۱۱۲ دلار و ۴۰ سنت در هر بشکه رسید.

این در حالی است که طی معاملات روز گذشته، برنت به بالاترین سطح خود یعنی ۱۱۵ دلار و ۶۹ سنت رسید که بالاترین میزان از ۲۸ مارس بود. همچنین، WTI به ۱۱۵ دلار و ۵۶ سنت در هر بشکه رسید که بالاترین میزان از ۲۴ مارس است. قیمت ها از زمان تهاجم روسیه حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وزرای خارجه اتحادیه اروپا روز دوشنبه در تلاش برای تحت فشار قرار دادن مجارستان برای لغو وتوی خود درباره تحریم پیشنهادی نفت شکست خوردند. اما برخی از دیپلمات ها اکنون به نشست ۳۰ و ۳۱ مه به عنوان زمان توافق بر سر ممنوعیت مرحله ای نفت روسیه امید دارند.

قیمت نفت و طلا در معاملات امروز

قیمت نفت برنت در معاملات امروز، ‌چهارشنبه، در ساعت ۸:۲۲ به وقت تهران، با افزایش ۰.۳۸ درصدی در هر بشکه، ۱۱۲ دلار و ۳۶ سنت معامله شد. قیمت نفت خام آمریکا (وست تگزاس اینترمدیت) نیز تا لحظه تنظیم گزارش، افزایش ۰.۸۵ درصدی را به ثبت رساند و در هر بشکه، ۱۱۳ دلار و ۳۶ سنت دلار معامله شد.

طلا نیز تا لحظه تنظیم این گزارش، کاهش ۰.۶۸ درصدی را تجربه کرد و هر اونس طلا به قیمت یک هزار و ۸۰۶ دلار و ۴۰ سنت معامله شد

نقره نیز با کاهش ۱.۰۳ درصدی، ۲۱ دلار و ۵۲ سنت معامله شد.

مس با کاهش ۰.۶۷ درصدی مواجه شد و ۴ هزار و ۲۱ دلار قیمت خورد.
تعداد بازدید : ۱۰۹
(چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۱:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید