تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۵
سرویس : اخبار داخلی شرکت
کد خبر : ۳۵۶۲
گزارشگر : ۱۱۴۳۸
سرویس اخبار داخلی شرکت
با همکاری کارگزاری بانک آینده به عنوان مشاور عرضه و پذیرش:

شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس با نماد «معاملاتی حپرتو 1» آمادۀ عرضه اولیه شد

بر اساس اطلاعیه شماره 5635/الف/02 شرکت فرابورس، جلسه معارفه شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس با نماد «معاملاتی حپرتو 1» راس ساعت ۱۰:۳۰ روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۳ و ۴ مهر ماه، از طریق تلویزیون اینترنتی واچار به صورت زنده پخش خواهد شد.

شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس با نماد «معاملاتی حپرتو 1» آمادۀ عرضه اولیه شد

به گزارش واحد مشاوره عرضه و پذیرش کارگزاری بانک آینده و بر اساس اطلاعیه شماره 5635/الف/02 شرکت فرابورس به تاریخ 1402/6/29، جلسه معارفه شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس با نماد «معاملاتی حپرتو 1» راس ساعت ۱۰:۳۰ روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۳ و ۴ مهر ماه، از طریق تلویزیون اینترنتی واچار  به نشانی www.wachartv.com به صورت زنده پخش خواهد شد. لازم به یادآوری است که نماد این شرکت پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و نود و پنجمین نماد معاملاتی و یکصد و هشتاد و هشتمین شرکت پس از صدور اطلاعیه شرکت فرابورس به شماره 4309/پ/01 مورخ 1402/1/9در بازار دوم فرابورس درج شده است. این شرکت در گروه «حمل‌ونقل، انبارداری و ارتباطات»، زیرگروه «حمل‌و‌نقل از طریق خطوط راه‌آهن» و با کد «۶۰۱۰» طبقه‌بندی شده است.

 در اطلاعیه شرکت فرابورس ایران درخصوص جلسات معارفه مربوط به سهام شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس آمده است که مراحل اجرایی جلسه معارفه به شرح ذیل می‌باشد:

 

تاریخ

موضوع

ارائه دهنده

زمان‌بندی

دوشنبه مورخ

1402/7/3 

 

امید نامه شرکت

ناشر

35 دقیقه

گزارش ارزش‌گذاری

متعهد خرید

30 دقیقه

پاسخ به سوالات مربوط به گزارش ارزش‌گذاری

متعهد خرید

10 دقیقه

سه‌شنبه مورخ

1402/7/4

راهبردهای سهامدار عمده در خصوص کنترل شرکت

متعهد عرضه

20 دقیقه

بازارگردانی

بازارگردان

15 دقیقه

پاسخ به سوالات مربوط به گزارش ارزش‌گذاری

متعهد خرید

15 دقیقه

پاسخ به سایر سوالات

مشاور عرضه

10 دقیقه

 

  متقاضیان محترم می‌توانند تا ساعت 16:00روز دوشنبه مورخ 1402/07/03 سوالات خود را از طریق تارنمای مختص عرضه‌های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس ایران به نشانی https://www.ifb.ir/datareporter/IPOStatus.aspx ارسال نمایند. جهت مشاهده اطلاعیه شرکت فرابورس روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود پی دی اف

 «شرکت پرتوبار فرابر خلیج فارس(سهامی عام)» در تاریخ 1391/7/23 با نام شرکت «پرتو انرژی ‌خلیج‌فارس» به‌صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شد و طی شماره 430433 در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. نام آن در تاریخ 1397/2/25 به «پرتو بار فرابرخلیج فارس» تغییر یافت و همچنین در تاریخ 1401/1/14 و مجوز شماره 102545/122 مورخ 1401/1/29 سازمان بورس و اوراق بهادار نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید. فعالیت شرکت در زمینه خدمات عمومی و تخصصی حمل‌و‌نقل ریلی و ترکیبی اعم از راهبری، نظارت، سیر و حرکت، تخلیه و بارگیری، مدیریت و بهره‌برداری از زیرساخت‌ها (شامل خط و سازه‌های فنی، ابنیه، ناوگان، ایستگاه و علائم و ارتباطات) و خدمات مرتبط با پایانه‌های تخلیه و بارگیری در داخل و خارج از کشور است.

نام این شرکت بنا به مصوبه 1400/7/27 هیئت پذیرش فرابورس ایران، در بازار دوم فرابورس ایران پذیرفته شد و پس از ارائه تعهدات لازم در خصوص موارد مشخص شده در مصوبه مذکور، از تاریخ 1402/1/8 به‌عنوان شرکت پذیرفته‌شده در گروه «حمل‌ونقل، انبارداری و ارتباطات» و «زیرگروه حمل‌و‌نقل از طریق خطوط راه‌آهن» و نماد «حپرتو» در فهرست بازار دوم فرابورس ایران درج شده است.


حال که شرکت کارگزاری بانک آینده در قامت مشاور عرضه و پذیرش،  فرآیند عرضه شرکت پرتوبار فرابر خلیج فارس را به ایستگاه پایانی خود رسانده و برگ دیگری از افتخارات را به کارنامه درخشان خود افزوده است؛ با توان و انگیزه مضاعف، ناشی از تجارب موفق گذشته در حال تلاش برای دستیابی به سهم بیشتری از فضای تامین مالی کسب و کارها از طریق بازار سرمایه است. به همین منظور از کلیه فعالان صنایع جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در بازار سرمایه استقبال می‌نماید.

 

 



تعداد بازدید : ۳۷۹
(شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲) ۱۰:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید