تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
سه شنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۲
سرویس : بازار سرمایه
کد خبر : ۷۲۶
گزارشگر : ۲
سرویس بازار سرمایه
علی صحرایی:

بازار سرمایه با متغیرهای فعلی ارزنده است

مدیر عامل بورس تهران، بازار سرمایه را با متغیرهای فعلی ارزنده دانست.

بازار سرمایه با متغیرهای فعلی ارزنده است

 علی صحرایی، گفت: فلزات اساسی، فولادی ها و پتروشیمی ها به لحاظ ارزندگی مشکل بنیادی ندارند و قاطبه بازار از جمله ۳۶ شرکت سهام عدالتی را همین ها تشکیل می دهند .

وی افزود:  سهامدارانی که با عرضه سهام خود صف فروش تشکیل می دهند، در تیر و مرداد گذشته همین سهم ها را تا ۲ برابر زمان فعلی خرید می کردند .

مدیر عامل بورس تهران در ادامه ، ابهام و عدم اطمینان را مساله اصلی بازار در وضعیت فعلی دانست و افزود: در کنار این مساله نرخ ارز و برخی اخبار منتشره درمورد آن دایم به بازار پیام کاهش می دهد و این مساله در خروج یا عدم خروج سهامداران در بازار نقش دارد.

وی با بیان اینکه امروز نزدیک به ۷۵ درصد معاملات مربوط به افراد حقیقی است ، تصریح کرد: در صورتی که شاخص - چه هم وزن و چه شاخص کل- سبز و بر مدار صعود باشد، در بازگشت روحیه و  اعتماد سهامداران به بازار اثرگذار خواهد بود .

مدیر عامل بورس تهران خاطرنشان کرد: امروز بازار هوشمندتر شده است و اتفاقات را به دقت رصد می کند ؛ لذا مسیرها برای افزایش نقدشوندگی بازار را باید تسهیل کرد.

صحرایی گفت: بعد از اصلاح های اخیر شاخص ، اکنون کلیت بازار منتظر یک شروع خوب است و آغاز این روند جز با حضور فعال نهادهای مالی میسر نخواهد بود .

تعداد بازدید : ۴۹۹
(سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹) ۱۲:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید