تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
یکشنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۹
سرویس : شرکت‌ها و مجامع
کد خبر : ۷۶۷
گزارشگر : ۲
سرویس شرکت‌ها و مجامع

سود هر سهم "وسبحان" کاهش یافت

شرکت سرمایه گذاری سبحان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۱۷۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۹۷۱ ریال اعلام شده بود، از کاهش ۸۲ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

سود هر سهم "وسبحان" کاهش یافت

 شرکت سرمایه گذاری سبحان با سرمایه ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری سبحان در دوره یاد شده، مبلغ ۶۷۱ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۷۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۸۲ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با کاهش ۵۷ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۷۶۴ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "وسبحان" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۹۷۱ ریال و سود خالص را یک هزار و ۲۶۲ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری سبحان در دوره یاد شده، با افزایش یک هزار و ۱۳۹ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال به یک هزار و ۱۳۹ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش یک هزار و ۱۵۳ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال معادل یک هزار و ۱۵۳ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال محاسبه شد.

"وسبحان" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳ هزار و ۱۶۵ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳ هزار و ۷۷۹ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۶۱۳ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری سبحان طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۷۰۷ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال خریداری کرد.


تعداد بازدید : ۷۱۲
(یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹) ۱۲:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید