تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
سه شنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۷
سرویس : شرکت‌ها و مجامع
کد خبر : ۷۹۲
گزارشگر : ۲
سرویس شرکت‌ها و مجامع

"وسبحان" خریدار و فروشنده بود

شرکت سرمایه گذاری سبحان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۶۶ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال سود کسب کرد

"وسبحان" خریدار و فروشنده بود

شرکت سرمایه گذاری سبحان با سرمایه ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری سبحان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸۸۷ میلیارد و ۵۰۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۹۵۴ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۵۱۸ میلیارد و ۹۹۹ میلیون ریال به ۳۶۸ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری سبحان نیز با کاهش ۵۴۵ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال معادل ۴۰۹ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال محاسبه شد.

"وسبحان" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۲۱ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال به مبلغ ۵۸۷ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۶۶ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه گذاری سبحان طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶۸۳ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال خریداری کرد

تعداد بازدید : ۴۶۳
(سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰) ۱۱:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید