تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۲
سرویس : شرکت‌ها و مجامع
کد خبر : ۸۰۸
گزارشگر : ۲
سرویس شرکت‌ها و مجامع

سود هر سهم "سپ" تغییر چندانی نداشت

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۹۱۷ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۷۸۱ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۱۷ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

سود هر سهم "سپ" تغییر چندانی نداشت

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با سرمایه ثبت شده ۳ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۷۵۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۹۱۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۷ درصدی برخوردار است.

یادآوری می‌شود "سپ" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۷۸۱ ریال و سود خالص را ۲ هزار و ۳۴۴ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در صورت های مالی تلفیقی دوره یک ساله منتهی به آذر ۱۳۹۹، سود هر سهم را با افزایش ۲۲ درصدی نسبت به سال گذشته مبلغ ۷۹۵ ریال و سود خالص را ۲ هزار ۳۸۴ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال اعلام کرده است.

تعداد بازدید : ۵۶۱
(شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰) ۱۲:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید