تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
یکشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۷
سرویس : شرکت‌ها و مجامع
کد خبر : ۲۰۸۸
گزارشگر : ۱۹۳۰
منبع:صدای بورس
سرویس شرکت‌ها و مجامع

«تجلی» کشف قیمت شد

امروز بازار دوم فرابورس میزبان شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات برای گشایش نماد تجلی بود که طی رقابت بین خریداران و فروشندگان در نرخ ۱۰۰۲ ریال کشف قیمت شد.

«تجلی» کشف قیمت شد

 

به گزارش صدای بورس، شنبه دوم بهمن ماه، گشایش نماد معاملاتی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات (سهامی عام) به عنوان اولین شرکت پروژه‌محور بازار سرمایه با مدل افزایش سرمایه به روش سلب حق‌تقدم انجام شد. طی رقابت بین خریداران و فروشندگان در نرخ ۱۰۰۲ ریال کشف قیمت شد.

طی روز جاری، شنبه دوم بهمن ماه، گشایش نماد معاملاتی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات (سهامی عام) به عنوان اولین شرکت پروژه‌محور بازار سرمایه با مدل افزایش سرمایه به روش سلب حق‌تقدم انجام شد.

کشف قیمت و گشایش نماد تجلی طی روز جاری با رقابت قیمتی بین خریداران به روش حراج و بدون محدودیت دامنه نوسان انجام شد و این سهم در قیمت ۱۰۰۲ ریال مورد معامله قرار گرفت. به این ترتیب امروز نزدیک به ۳۸۶ میلیون برگه سهم تجلی با ارزش معاملاتی ۳۸ میلیارد تومانی، مورد معامله قرار گرفت.

یک هزار و ۶۱۱ سرمایه‌گذار حقیقی و ۹ سرمایه‌گذار حقوقی امروز اقدام به خرید سهام این شرکت پروژه کردند.

این گزارش حاکی است پذیره‌نویسی ۱۵ درصد از سهام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در دوم آذرماه سال جاری انجام شد و طی دو روز ۹۳۳ میلیارد تومان با پایان رسید. همچنین این شرکت طی فرآیندی بی سابقه در کمتر از دو ماه فرآیند ثبت سرمایه را انجام داده و به عنوان اولین شرکت پروژه محور بازار سرمایه با مدل افزایش سرمایه به روش سلب حق‌تقدم وارد بازار دوم فرابورس شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، مرتضی علی اکبری مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با اشاره به اینکه مجموعه پروژه‌هایی که متعلق به شرکت معادن و فلزات بوده بعد از طی فرآیند قانونی به شرکت تجلی هدایت شده است، گفت: پروژه‌های متنوعی در دست بررسی تجلی است اما در حال حاضر این افزایش سرمایه برای ۵ پروژه در قالب سه شرکت انجام می‌شود. پروژه‌های فعلی زنجیره ارزش فولاد از معدن تا محصول نهایی را دربرمی‌گیرد. 

تعداد بازدید : ۶۰۲
(یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰) ۱۴:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید