تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
یکشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۰
سرویس : بازار سرمایه
کد خبر : ۲۸۸۶
گزارشگر : ۱۹۳۰
سرویس بازار سرمایه

پرداخت سود سنواتی ملی مس با سجام

شکت ملی صنایع مس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد : سود سنواتی سهامداران با استفاده از اطلاعات سامانه سجام پرداخت می شود.

پرداخت سود سنواتی ملی مس با سجام
 
به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از سمات، شرکت ملی صنایع مس ایران در یک اطلاعیه شفاف سازی در سامانه کدال اعلام کرد: منظور تسریع و تسهیل پرداخت مطالبات سنواتی سهامداران، از طریق اطلاعات سامانه سجام اقدام می‌کند.

بنابر الزام سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور تسهیل امور سهامداری و در جهت رعایت کامل قوانین و مقررات ماده ۲۴۰ لایحه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت، امکان پرداخت مطالبات سود سهام سنوات قبل سهامداران از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار وتسویه وجوه و با استفاده از اطلاعات سجامی سهامداران فراهم شده است.

به همین منظور کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی که تا کنون در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند می‌بایست در اسرع وقت نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت در این سامانه اقدام کنند.

در این اطلاعیه شفاف سازی شرکت ملی صنایع مس ایران آمده است : کلیه مسئولیت‌های ناشی از عدم ثبت اطلاعات در سامانه سجام و دریافت نکردن سود بعد از اطلاع رسانی به عهده سهامداران است.

سامانه سجام چیست ؟

سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری و غیر حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود.

بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می‌شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.

سهامداران می‌توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir ثبت نام و احراز هویت سجام را به صورت الکترونیکی انجام دهند.
تعداد بازدید : ۳۷۲
(یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱) ۱۳:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید