تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
سه شنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۷
سرویس : اخبار داخلی شرکت
کد خبر : ۳۵۹۳
گزارشگر : ۱۲۶۹۷
سرویس اخبار داخلی شرکت

معرفی اعضای جدید هیات مدیره کارگزاری بانک آینده

معرفی اعضا جدید هیئت مدیره کارگزاری بانک آینده

معرفی اعضای جدید هیات مدیره کارگزاری بانک آینده
 

مهدی نصرالله و عبدالحمید سرو دلیر برای عضویت در هیات مدیره کارگزاری بانک آینده معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کارگزاری بانک آینده، پیرو برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت کارگزاری بانک آینده در تاریخ دهم دیماه ۱۴۰۲ و انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره کارگزاری، طی احکام جداگانه آقایان مهدی نصرالله به عنوان نماینده بانک آینده، حسین خزلی به عنوان نماینده شرکت سنجش امید آینده و عبدالحمید سرو دلیر به عنوان نماینده شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا در هیأت مدیره معرفی شدند.

مهدی نصرالله دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی از دانشگاه شهید بهشتی است. وی بیش از 21 سال سابقه فعالیت در بازار سرمایه دارد و مهم‌ترین سوابق کاری ایشان عبارت است از عضو هیات مدیره کارگزاری بانک ملت و معاون رئیس هیات مدیره کارگزاری آلان ترکیه.
عبدالحمید سرو دلیر دانش آموخته مقطع دکتری حسابداری از دانشگاه مازندان است که پیش از این با سمت معاون اجرایی کارگزاری بانک آینده مشغول به فعالیت بوده است. وی پیش از این ۱۷ سال سابقه مالی و حسابرسی در شرکت ها و موسسات مختلف دولتی و خصوصی را داشته و اخیرا به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات سگال انتخاب شده بود.

در صورت تایید صلاحیت نامزدهای فوق توسط سازمان بورس و اوراق بهادار این افراد در کنار حسین خزلی عضو هیات مدیره و مدیرعامل فعلی سکان مدیریت این شرکت کارگزاری را بر عهده خواهند گرفت.

تعداد بازدید : ۴۳۷
(سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲) ۰۹:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید