تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
چهارشنبه / ۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۷
سرویس : فضای مجازی
کد خبر : ۲۶۰
گزارشگر : ۲
منبع:شهر سخت افزار
سرویس فضای مجازی

گوشی فوق ارزان قیمت 5G سامسونگ برای رقابت با چینی‌ها از راه می‌رسد؛ Galaxy A22

سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان قصد دارد با معرفی گوشی‌های ارزان قیمت 5G، تنوع محصولات خود را در این طبقه‌بندی از اسمارت‌فون‌ها افزایش دهد. به همین منظور سامسونگ قرار است گوشی Galaxy A22 را بزودی معرفی کند.

گوشی فوق ارزان قیمت 5G سامسونگ برای رقابت با چینی‌ها از راه می‌رسد؛ Galaxy A22
با ورود فناوری جدید 5G در ابتدای کار قیمت گوشی‌های عرضه شده که قابلیت استفاده از آن را داشتند به شدت بالا و در محدوده گوشی‌های پرچمدار بود. اما به مرور رقابت بین شرکت‌ها شرایط را به نحوی تغییر داد که این روزها تلاش در کاهش هر چه بیشتر قیمت گوشی 5G و حتی رساندن آن به رده قیمتی فوق ارزان بازار است.

طبق شایعات نقل شده از شعبه‌ی مرکزی سامسونگ در کشور کره، ظاهراً این گوشی با قیمت 200.000 وون کره جنوبی معادل با تقریباً 181 دلار یا 147 یورو در بازار به فروش خواهد رسید. در واقع هدف اصلی سامسونگ از عرضه‌ی چنین گوشی 5G ارزان قیمتی، رقابت با سری Realme و Redmi است که شیائومی بزودی روانه‌ی بازار خواهد کرد.

انتظار می‌رود گلکسی A22 سامسونگ به عنوان گزینه‌ای مقرون بصرفه، فروش قابل توجهی را در هند و کشورهای شرق آسیا تجربه کند.

در حالی که مدل A33 5G با قیمتی بیشتر در نیمه‌ی اول سال 2021 میلادی عرضه می‌شود اما، گلکسی A22 به عنوان جانشینی برای نسخه‌ی A21 از این سری، در نیمه‌ی دوم سال جدید میلادی وارد بازار خواهد شد.

با وجود این که هنوز تصویر و اطلاعات دقیقی از مشخصات A22 سامسونگ منتشر نشده است ولیکن با توجه به قیمت پایین این محصول احتمال می‌رود با تراشه‌ای از سری Dimensity 700 مدیاتک یا نسخه‌ای معرفی نشده از چیپست‌های سری 6 کوالکام در پردازشگر و همچنین ویژگی‌هایی از سری A21 نظیر صفحه‌نمایش 6.5 اینچ +HD به همراه دوربین سلفی هول پانچ و دوربین‌های چهارگانه در پشت قاب گوشی مواجه باشیم.
تعداد بازدید : ۴,۲۰۱
(چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹) ۱۲:۵۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید