تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
شنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۲
سرویس : بازار سرمایه
کد خبر : ۳۴۵۶
گزارشگر : ۱۵۵۸
سرویس بازار سرمایه

تحلیل بنیادی نماد شتران؛ افزایش 176 درصدی سودسازی در نیمه نخست امسال

صورت‌های مالی 6 ماهه شتران خبر از روند صعودی سودسازی این شرکت می‌دهد.

تحلیل بنیادی نماد شتران؛ افزایش 176 درصدی سودسازی در نیمه نخست امسال
به گزارش تجارت‌نیوز، بررسی گزارش‌های تولید و فروش 6 ماهه منتشر شده در سایت کدال نشان می‌دهد که شتران در نیمه نخست سال جاری توانست فروش خود را 37 درصد افزایش دهد. از این رو فروش این شرکت در این مدت از دو میلیون و 600 هزار متر مکعب به سه میلیون و 600 هزار متر مکعب رسید.

شتران از ابتدا تا کنون
شرکت پالایش نفت تهران بر اساس قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران در مهرماه سال 1377 ثبت شد. در ادامه سهام این شرکت در دی ماه سال 90 در بورس اوراق بهادار تهران ثبت و سپس در مهر 91 با قیمت هفت هزار و 500 تومان عرضه شد. فعالیت اصلی این شرکت شامل احداث، راه اندازی و بهره‌برداری از کارخانجات صنعتی به منظور تولید، بازاریابی، فروش و صدور انواع مختلف محصولات نفتی، شیمیایی می‌شود.

سرمایه این شرکت در زمان تاسیس حدود 10 میلیون تومان بود که پس از طی 11 مرحله افزایش سرمایه به 17 هزار میلیارد تومان رسید. آخرین افزایش سرمایه شتران مربوط به آذر 1400 بود که به موجب آن سرمایه شرکت 126 درصد و از محل سود انباشته افزایش یافت. گفتنی است شتران با ارزش بازاری 98 هزار و 202 میلیارد تومان سومین شرکت بزرگ گروه «فراورده های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای» محسوب می‌شود.
تعداد بازدید : ۱,۵۸۰
(شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید