تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۲
سرویس : اخبار داخلی شرکت
کد خبر : ۳۵۲۵
گزارشگر : ۲
دپارتمان آموزش کارگزاری بانک آینده
سرویس اخبار داخلی شرکت
با همکاری کارگزاری و بانک آینده صورت گرفت:

برگزاری دوره آموزشی مقدماتی و تکمیلی آشنایی با ابزارهای تامین مالی، بورس کالا و بورس انرژی برای رؤسا و معاونین شعب بانک آینده

بر اساس تفاهم صورت‌گرفته، کارگزاری بانک آینده اقدام به برگزاری هشت دوره آموزش مقدماتی و هشت دوره آموزش تکمیلی با عنوان «آشنایی با ابزارهای تامین مالی، بورس کالا و بورس انرژی» برای رؤسا و معاونین شعب بانک آینده نموده است.

برگزاری دوره آموزشی مقدماتی و تکمیلی آشنایی با ابزارهای تامین مالی، بورس کالا و بورس انرژی برای رؤسا و معاونین شعب بانک آینده
بر اساس تفاهم صورت‌گرفته میان کارگزاری و بانک آینده، دپارتمان آموزش کارگزاری بانک آینده از تاریخ 4 اردیبهشت ماه 1402 اقدام به برگزاری هشت دوره آموزش مقدماتی و هشت دوره آموزش تکمیلی با عنوان «آشنایی با ابزارهای تامین مالی، بورس کالا و بورس انرژی» برای مدیران و معاونین شعب بانک آینده نموده است. در این دوره آموزشی که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، حدود 560 نفر از مدیران و معاونین شعب بانک آینده از سراسر کشور در قالب گروه‌های 70 نفره شرکت کرده و در پایان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. مدرسین این دوره از اساتید منتخب حاضر در دپارتمان آموزش کارگزاری بانک آینده هستند که همگی دارای سوابق آموزشی و عملی درخشانی در رابطه با عناوین و سرفصل‌های موجود در دوره می‌باشند.  
همچنین، دکتر اویس باقری، مدیر دپارتمان آموزش کارگزاری بانک آینده، خبر از برگزاری دوره‌ای با عنوان مشابه برای کارکنان این کارگزاری در آینده‌ای نزدیک به‌منظور ارتقای سطح علمی کارکنان و کمک به بهبود خدمات ارائه‌شده به مشتریان داده است.   
تعداد بازدید : ۱۴۲
(شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۰:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید