تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۸
سرویس : اخبار داخلی شرکت
کد خبر : ۳۵۸۲
گزارشگر : ۱۱۴۳۸
سرویس اخبار داخلی شرکت
در راستای تقدیر از مشتریان گرامی کارگزاری بانک آینده

همراهی خوشآیند با کارگزاری بانک آینده

کارگزاری بانک آینده در راستای تکریم مشتریان گرامی، کارزار «همراهی خوشآیند» را به همراه قرعه‌کشی جوایز ارزنده از 11 آذر تا 11 دی برگزار می‌نماید.

همراهی خوشآیند با کارگزاری بانک آینده

 به اطلاع مشتریان گرامی کارگزاری بانک آینده می‌رساند این کارگزاری به‌منظور قدردانی از مشتریان گرامی خود کارزار «همراهی خوشآیند» را از تاریخ 11 آذر لغایت 11 دی ماه 1402 برگزار می‌نماید.

در این قرعه‌کشی، مشتریان محترمی که در بازه زمانی مورد اشاره در سامانه آنلاین و آفلاین کارگزاری بانک آینده حداقل یک میلیون تومان تراکنش بورسی (خرید و فروش سهام و صندوق‌های قابل معامله در سامانه معاملاتی کارگزاری) داشته باشند، یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون 13 و یک عدد ایرپاد 2 اپل به قید قرعه دریافت خواهند نمود. لازم به توضیح است که هر یک میلیون تومان تراکنش، معادل یک امتیاز خواهد بود و تراکنش بیشتر باعث افزایش شانس برنده شدن خواهد شد.

 
همچنین دنبال‌کنندگان صفحه کارگزاری بانک آینده در اینستاگرام به نشانی https://instagram.com/ayandehbrokerage نیز جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه دریافت خواهند نمود.

قرعه‌کشی جوایز در تاریخ 13 دی ماه 1402 مصادف با سالروز حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برگزار خواهد گردید و نتایج آن به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید. 

جهت ثبت‌نام غیرحضوری و انجام معاملات ‌به صورت آنلاین می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

سامانه ثبت‌نام غیرحضوری:
 https://register.babc.ir/

سامانه معاملات اکسیر:
https://babc.exirbroker.com/exir/login?returnUrl=%2F

 امیدواریم شما برنده خوش‌شانس جوایز قرعه‌کشی باشید. 

تعداد بازدید : ۱۱,۷۴۴
(شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲) ۰۹:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید